3
/ 11
rozwiń
Artystka umie „łapać” podobieństwo. Fot. PAP/Tomasz Gzell
"Portret młodej kobiety z różą w ręku" z 1892 r., Muzeum Narodowe w Warszawie. Fot. www.mnw.art.pl
"Jedyna pociecha" z1891 r. Muzeum Narodowe w Warszawie. Fot. www.mnw.art.pl
"Kobieta w kimonie z japońską parasolką" z 1888, kolekcja Christophe’a Emmanuela Del Debbio, Paryż. Fot. www.mnw.art.pl
Długie wyjaśnienia przy portrecie, który dawniej nosił nazwę "Murzynka". Fot. Bartosz Bajerski / Muzeum Narodowe w Warszawie
Malarka miała na koncie trochę golizny. "Półakt męski" z 1885 r., Muzeum Narodowe w Warszawie. Fot. www.mnw.art.pl
"Portret damy z lornetką" z 1884 r. Fot. PAP/Tomasz Gzell
"Autoportret niedokończony" z 1892 roku. Fot. PAP/Tomasz Gzell
Fot. PAP/Tomasz Gzell
Wernisaż wystawy. Fot. PAP/Tomasz Gzell
Inscenizacja pracowni w Académie Julien. Fot. PAP/Tomasz Gzell
Anna Bilińska-Bohdanowiczowa w pełnej krasie
Udostępnij: