Stacja początkowa EKD przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie. Fot. Zdzisław Marcinkowski (1880−1944) - „Niepodległa Warszawa w obiektywie Zdzisława Marcinkowskiego”, Skarpa Warszawska, Warszawa 2018, s. 169, Domena publiczna, Wikimedia Commons
Kolejka EKD na nieistniejącej stacji kolejowej Grodzisk Mazowiecki, lata 30 XX w. Fotografia pochodzi z Archiwum Izby Tradycji EKD/WKD. Fot. https://www.wkd.com.pl/o-wkd/historia-ekd-wkd/pierwsze-lata-dzialalnosci-i-rozbudowa-1927-1939, CC BY-SA 4.0, Wikimedia Commons
Tory EKD na ul. Szczęśliwickiej w Warszawie, 1935 rok. Fot. autor nieznany/ - D. Kobielski „Warszawa międzywojenna”, Wydawnictwo Artystyczno-Graficzne, Warszawa 1969, p. 95, Domena publiczna, Wikimedia Commons
Kolej elektryczna w Milanówku, 1935-1944 – pocztówka. Reprodukcja fotografii Zofii Chomętowskiej (1902-1991). Opis za: Jerzy Morgulec „Słownik nakładców i wydawców pocztówek na Ziemiach Polskich, oraz poloników”. Cz. 10, Warszawa 2002 r. Fot. Biblioteka Narodowa, Domena publiczna, Wikimedia Commons
Sierpień 1943 r. Wagon EKD, który przejechał 1 000 000 km. Pojazd typu EN80 stoi przed wagonownią, widoczna jest tabliczka w języku niemieckim i polskim, informująca o jego niezwykłym kilometrażu. Fot. NAC/Wydawnictwo Prasowe Kraków-Warszawa, sygn. 2-7582
Elektryczny wagon silnikowy EKD 17 i autobus EKD nr 3 na ulicach powojennej Warszawy - 1945/1946. Fot. Paweł Koślacz - Archiwum K.M. EKD, Domena publiczna, Wikimedia Commons
Stacja kolejowa WKD Warszawa-Ochota w 1963 r. Obok budynku stacji po lewej widać widoczny podświetlony neon „WKD, PKP”, z prawej peron stacji poniżej poziomu drogi. Fot. NAC/Archiwum Fotograficzne Zbyszka Siemaszki, sygn. 51-113-2
Przystanek kolejowy WKD Warszawa Włochy w grudniu 1976 r.; elektryczny zespół trakcyjny EN94-23b. Fot. PAP/Leszek Łożyński
Okolice zejścia do stacji WKD Warszawa Śródmieście w styczniu 2014 r. Fot. PAP/Rafał Guz
Stacja WKD Podkowa Leśna Główna. Perony i budynek stacji w 2016 r. Fot. Andrzej Błaszczak - Praca własna, CC BY-SA 4.0, Wikimedia Commons